درب های فولادی اکسون

درب ضد سرقت اکسون

بررسی فنی درب های ضد سرقت اکسون

.تمامی درب های اکسون از متریال MDF با کیفیت بالا ساخته شده اند، همانطور که می‌دانید تراکم و جنس MDF نقش بسیار تعیین کننده ای در عمر و کیفیت نهایی درب ها دارد که درب ضد سرقت شرکت اکسون از مرغوب ترین ام دی اف های بازار تهیه و تولید شده اند.

تمامی یراق آلات شرکت اکسون اعم از دستگیره و قفل ها بصورت مستقیم از کشور ترکیه خریداری شده  و کاملا اصل می باشند.

درب های ضد سرقت اکسون به دلیل  استفاده از ورق 2 میل، استفاده از کلاف چهارچوب یک تکه، قوطی شبکه بندی شده، استفاده از سه لولای فولادی بسیار مستحکم، و قفل 8 زبانه از استحکام بسیار بالایی حتی به نسبت درب ضد سرقت ترکیه ای برخوردار می باشند.

طرح و مدل درب های ضد سرقت اکسون

کلیه درب های ضد سرقت اکسون از لحاظ جنس روکش به سه دسته روکش چوب، روکش PVC (ممبران) و رنگ پلی اورتان تقسیم می شوند که در قالب طرح های برجسته و ابزار دار (CNC) قابل اجرا و پیاده سازی می باشند.

اگر طرح مورد نظرتان در بین طرح ها نیست،  نگران نباشید در اکسون طرح‌های سفارشی و اختصاصی قابل اجرا و پیاده سازی می باشند.

طرح‌های درب ضد سرقت

درب داخلی مدل N04-2G

تماس بگیرید

امتیاز 0 از 5
درب ضد سرقت سری Steel مدل ST01

تماس بگیرید

امتیاز 0 از 5
درب ضد سرقت سری Steel مدل ST03

تماس بگیرید

امتیاز 0 از 5
درب ضد سرقت سری STEEL مدل ST-05

تماس بگیرید

امتیاز 0 از 5
درب ضد سرقت سری Steel مدل STP02

تماس بگیرید

امتیاز 0 از 5
درب داخلی مدل N-01

تماس بگیرید

امتیاز 0 از 5
درب ضد سرقت سری Steel مدل ST02

تماس بگیرید

امتیاز 0 از 5
درب داخلی مدل N01-1G

تماس بگیرید

امتیاز 0 از 5
درب ضد سرقت سری Steel مدل STP01

تماس بگیرید

امتیاز 0 از 5

دربهای با کیفیت اکسون

با این وجود که کشور ترکیه یکی از مطرح ترین تولید کنندگان در ضد سرقت در سراسر جهان می باشد شکی نیست، اما ما در اکسون معتقدیم اگر به جزئیات توجه شود و کیفیت و استاندارد های جهانی مدنظر قرار گیرند، میت‌وان در کنار ترکیه جزو تولید کنندگان رتبه بالای جهان بود.

ما با این هدف بزرگ وارد بازار تولید انواع درب ضد سرقت شده ایم و تا رسیدن به این هدف با وجود تمامی موانع با تمام وجود تلاش خواهیم نمود.

“ما در اکسون همواره سعی کرده‌ایم محصولاتی هدفمند و رقابتی تولید کنیم”

رعایت نکات استاندارد جهانی
100%
ایجاد تعادل در کیفیت و قیمت
92%
استفاده از مواد با کیفیت
95%
توجه به کارایی درب ضد سرقت
97%

توضیح بیشتر

درب ضد سرقت

درب ضد سرقت چیست؟

دربهای ضد سرقت به درب هایی اطلاق می شوند که تغییراتی در بخش های مختلف این درب ها انجام شده تا از سرقت جلوگیری گردد.

این بخش ها شامل چهارچوب ، قفل ، زبانه، یک لایه فولاد سرتاسری، شبکه بندی قوطی درب، لولا و غیره میباشد.

چهار چوب درب های معمولی به دلیل  عدم وصل بودن به اسکلت ساختمان به نسبت درب های ضد سرقت بسیار ضعیف می باشند، چهار چوب درب ضد سرقت با اتصال قدرتمند و جوشکاری به ستون های خانه و یا با تکنیک های دیگر بسیار محکم و غیر قابل نفوذ می باشند. لازم به ذکر است که ورق کار شده در چهارچوب درب ضد سرقت اکسون 2 میل می باشد که ضمن تاب آوری در مقابل وزن بالای درب ها مقاومت آنها را نیز بسیار بالا برده و ریگلاژ درب ها به سرعت از بین نمی روند و همیشه به راحتی و بدون فشار عمل باز و بستن انجام می پذیرد.

همچنین درب ضد سرقت دارای 4 زبانه یا بیشتر می باشند که این 4 زبانه در جاهای مختلف درب نصب می شوند که عملا صدمه زدن به این تعداد زبانه که جای مشخصی نیز ندارند کاری غیر ممکن می باشد تعداد زبانه های درب ضد سرقت اکسون 8 عدد می باشد که به فراخور نیاز سفارش دهنده میتواند زیاد یا کم شود.

ورق فولاد سراسری یکی دیگر از موارد مهم در اضافه شدن نام ضد سرقت به درب هاست، این ورق بصورت سرتاسری پشت لایه های بیرونی در و در وسط درب نصب و توسط جوشکاری محکم می شود که به شکل بسیار قدرتمندی در هنگام ضربه با اجسام سخت مانند تبر، مانع از شکسته شدن و خورد شدن درب ضد سرقت می شود ضخامت ورق فولادی به کار رفته در درب های ضد سرقت اکسون یک که استاندارد بسیاری از کشورها و آتش نشانی می باشد، که این ضخامت بنا به سلیقه و سفارش مشتریان قابل تغییر خواهد بود.

قفل درب ضد سرقت در صورتی که اصل باشند بسیار ایمن بوده و قفل های اصل و اورجینال به هیچ عنوان با کلید های جعلی و یا ساخته شده قابل باز شدن نیستند شرکت اکسون به دلیل وجود قفل های غیر اورجینال در بازار خود بصورت مستقیم قفل ها را از شرکت معتبر کاله (KALE) ترکیه وارد می نماید.

شبکه بندی باعث عایق شدن درب ها میگردد، البته متودهای مختلفی جهت شبکه بندی موجود می باشد، که بهترین آنها شبکه بندی هایی هستند که ضمن عایق بندی حرارتی که باعث عدم هدر رفت انرژی خانه می شوند، عایق صوتی نیز باشند و مانع از ورود صدای داخل خانه ها به بیرون و همچنین صداهای آزار دهنده بیرون منزل به داخل خانه گردند.

قیمت درب ضد سرقت

قیمت یکی از مهمترین فاکتور ها در خرید و سفارش محصولات اعم از درب ضد سرقت می باشد، همه ما دوست داریم محصولاتی با قیمت مناسب خریداری کنیم اما قطعا قیمت پایین با قیمت مناسب تفاوت های عمده ای دارد، قیمت مناسب به این معناست که محصول از لحاظ قیمت و کیفیت دارای تناسب بوده و فرآیند قیمت گذاری به فراخور کیفیت انجام شده.

شرکت اکسون جزو معدود شرکت های در این حوزه است که به شدت یه اصل منصفانه بودن تمامی محصولات اعم از قیمت درب‌های ضد سرقت تولید شده پایبند است و همواره به دنبال ایجاد تعادل در  قیمت و کیفیت میباشد.

همواره قیمت نهایی محصولات ضد سرقت با توجه به سود عادلانه و حاشیه سود کم ارزیابی و تبیین می‌گردد. 

این ادعا به سادگی با استعلام قیمت و مقایسه کیفیت اجزای مختلف درب ها قابل اندازه گیری و سنجش می باشد.

برای دریافت لیست قیمت درب های ضد سرقت باز طریق شماره تلفن زیر و با لمس کلید زیر با مشاوران فروش ما در ارتباط باشید:

زمان تحویل درب ضد سرقت

زمان تحویل دربهای ضد سرقت بنا به میزان شخصی سازی و اختصاصی بودن و امکانات آن متفاوت می باشند. اما بصورت کلی می توان گفت که دربهای ضد سرقت CNC (ابزار دار) به نسبت دیگر طرح ها زمان نسبتا کمتری برای ساخت نیاز دارند این درب ها بین 20 تا 24 روز فرآیند تولیدشان به اتمام رسیده و آماده ارسال به پروژه می باشند.

دربهای ضد سرقت برجسته و سوپر برجسته به دلیل فرآیند چسباندن و فرآیند آماده سازی رویه برجسته آنها کمی زمان بر تر می باشند و به زمانی حدودا 22 تا 26 روز برای ارسال به پروژه ها نیاز دارند.

به نسبت درب های تک لنگه، فرآیند ساخت درب های ضد سرقت یک و نیم لنگه و ضد سرقت دو لنگه پیچیده تر و زمان بر تر خواهد بود فرآیند تولید این دربها در گروه کارخانجات اکسون حدودا 30 تا 40 روز به طول می انجامد.

استاندارد ها و ابعاد درب ضد سرقت

استاندارد مورد نیاز در درب های ضد سرقت بنا به کشور و اقلیم های مختلف متفاوت می باشد. در ایران درب های استاندارد می بایست مورد تایید سازمان آتش نشانی ایران قرار گیرند.

درب های ضد سرقت اکسون تحمل بسیار بالایی در مقابل آتش سوزی داشته و تا حرارت بسیار بالایی از ورود شعله های آتش به داخل منزل جلوگیری خواهند نمود همچنین استاندارد های دیگری همچون عایق صوتی، عایق حرارتی و غیره نیز در درب های اکسون رعایت شده اند.

ابعاد روتین و استاندارد درب های ضد سرقت 211 109   |   210 105     210 110 می‌باشد ولی راجع به ابعاد هیچ مشکلی وجود نداشته و مخاطبان می توانند ابعاد سفارشی و دقیق را اندازه گیری نموده و به فراخور نیاز ابعاد مورد نیاز خود را سفارش دهند.

افزایش و یا کاهش امنیت درب ها

میزان امنیت درب های اکسون قابل سفارشی سازی بوده و سفارش دهنده گان می توانند بنا به استانداردهای مورد نیاز در استان و یا کشور مورد نظر خودشان سفارش استاندارد های مختلفی داشته باشند. این امکان به دلیل وجود تنوع فراوان در استانداردهای مورد نیاز اقلیم های مختلف می باشند.

متقاضیان درب های ضد سرقت اکسون اطمینان داشته باشند که استانداردهای کلی که مورد توافق تمامی کشور ها و استانها می باشد در تمامی درب های اکسون رعایت خواهد شد و هیچ درب بی کیفیت و غیر استانداردی در گروه کارخانجات اکسون تولید نخواهد شد این سفارشی سازی تنها به موجب ضوابط و قوانین مختلف می باشد و کلیات اصلی قطعا رعایت خواهند شد.

فیلم های نصب درب های ضد سرقت

مقالات مرتبط با درب های ضد سرقت