درب های اتاقی اکسون

دسته بندی‌ها

در این مرحله دسته بندی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

بررسی همه جانبه فنی درب های ضد سرقت اکسون

در حال نمایش یک نتیجه

بررسی همه جانبه فنی درب های ضد سرقت اکسون

این مطلب را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

در این مقاله قصد داریم به مشخصات فنی درب‌ های ضد سرقت تولید شده در شرکت اکسون بپردازیم، اگر چه تمامی محصولات تولید شده در شرکت اکسون قابل سفارش با مشخصات متفاوت می باشند و سفارش دهندگان می تواند بنا به نیازشان محصولاتی با مشخصات فنی متفاوت سفارش دهند.
با این وجود قصد داریم در این مقاله به مشخصات فنی درب ها بپردازیم؛

بررسی فنی چهارچوب درب های ضد سرقت

از آنجایی که امنیت مهمترین خصوصیت درب های ضد سرقت می باشند و چهارچوب ها نقش مهمی در نفوذ ناپذیر کردن و بالا بردن امنیت درب های ضد سرقت دارند، ضخامت استاندارد چهارچوب در شرکت اکسون 2 میل در نظر گرفته شده است البته این ضخامت مزایای دیگری نیز دارد. وزن بالای درب ضد سرقت استاندارد و با کیفیت تماما بر روی لولاها و در نهایت چهارچوب می باشد که ضخامت ورق آنها باعث محکم بودن کلی درب ها شده و مانع از دست رفتن ریگلاژ دربها میباشد که بسیار اهمیت دارد.

رنگ تمامی چهارچوب ها بصورت کوره ای بوده که ماندگاری و زیبایی خاصی به چهارچوب ها می بخشد


تاثیرشبکه بندی داخلی از لحاظ فنی

شبکه بندی داخلی درب های ضد سرقت تولید شده اکسون به استحکام بالا و ایستایی درب ها کمک شایانی می نماید و این امکان را فراهم می آورد تا به راحتی مواد فنی و استاندارد داخلی درب ها در این شبکه ها قرار گیرند و وزن درب با کمک این شبکه بندی بین تمامی نقاط تقسیم می شود.

عایق صوتی و حرارتی

گروه تولیدی اکسون از پشم سنگ به عنوان عایق صوتی و حرارتی استفاده می نماید، پشم سنگ موثرترین عایق صوتی در جهان می باشد که در استودیو های ضبط صدای حرفه ای نیز استفاده می شوند و همچنین پشم سنگ در برابر حرارت و آتش مقاوت بسیار بالای داشته و جزو استاندارد ترین مواد مورد استفاده برای عایق به شمار می آید. در صورت نیاز مشتریان می توان از نوارهای درزگیر جهت جلوگیری از ورود گرد و غبار و عبور صدا نیز استفاده نمود

انواع رویه و روکش درب های ضد سرقت

گروه تولید درب اکسون از رویه های متنوعی جهت روکش درب های ضد سرقت استفاده می نماید که از لحاظ فنی بسیار با دوام و مناسب روکش درب ها می باشند، 3روکش هایی مانند:

  • روکش طبیعی گردو، راش و بلوط که به دو صورت وارداتی اصل ترک و تولید خود شرکت قابل سفارش می باشد
  • روکش رنگ پلی اورتان پوششی (براق، مات، سوپر مات)
  • PVC یک تکه (مات و براق)

توان اجرای تمامی روکش های مرسوم در دکوراسیون بر روی درب ها این امکان را فراهم نموده تا سفارش دهندگان با خیال راحت بتوانند نوع و رنگ روکش درب های ضد سرقت، دربهای داخلی و کمدی را با سایر اجزای دکوراسیون همچون درب کابینت ها ست و هماهنگ نمایند.

همچنین علاقه مندان به درب های ضد سرقت ارزان قادر هستند تمامی طرح ها را با روکشهای ارزانتر مانند روکش ملامینه سفارش دهند و در هزینه ها بدون کم کردن موارد استاندارد فنی صرفه جویی نمایند.

استفاده از یراق آلات ترک اصل

همانطور که قطعا اطلاع دارید قفل نقش مهمی در کیفیت نهایی ساخت و امنیت درب ها دارند، همچنین در صورت کیفیت بالا و نرم بودن زبانه هنگام بسته و باز شدن با صدای بسیار کمی انجام می پذیرد و قفل نمودن و باز کردن قفل درب ها نیز بسیار نرم و با صدای کم انجام می گیرد، از این رو شرکت اکسون تنها از یراق آلات ترک اصل استفاده نموده و از نمونه های فیک و تقلبی و همچنین مشابه های دیگر استفاده نمی نماید. همچنین دستگیره ها نیز از بهترین برندهای ترک استفاده می گردد که قابل سفارش و تعویض بنا به درخواست مشتریان می باشد.

بررسی فنی لولا

تعداد لولا ها نقش مهمی در ریگلاژ اولیه و از بین نرفتن و ماندگاری ریگلاژ درب های با وزن بالا دارند، از این رو و به دلیل بالا بودن وزن درب های ضد سرقت اکسون با 3 لولا عرضه می شوند تا از لحاظ فنی محکم و بادوام باشند

روکوب چهارچوب

اگر چه روکوب چهار چوب جزو موارد امنیتی محسوب نمی شود ولی در انتهای این مقاله تصمیم داریم کمی درباره روکوب توضیح دهیم، چرا که نقش بسیار مهمی در جلوه و شکوه درب ها دارند روکوب های متنوع شرکت اکسون از طرح های متنوع از مینیمال و مدرن تا کلاسیک و با شکوه و همچنین نئوکلاسیک قابل سفارش می باشند.


اشتراک گذاری در telegram
اشتراک در تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
اشتراک به واتس اپ
اشتراک گذاری در facebook
اشتراک در فیسبوک
اشتراک گذاری در pinterest
اشتراک در پینترست