اکسون تولید کننده انواع درب کابینت آشپزخانه

انواع طرح و مدل کابینت

درب کابینت آشپزخانه اکسون

تمامی درب های کابینت اکسون از جنس MDF درجه یک ساخته شده

تمامی درب های کابینت دارای 3 سال گارانتی می باشند.

تمامی طرح های کابینت اکسون مطابق با روندها و مد روز بصورت سالانه به روز شده و طرح های جدید جایگزین طرح های قدیمی می گردند.

همچنین سفارش دهندگان می توانند طرح های انتخابی خود را تنها با نشان دادن یک عکس سفارش داده و طرحی دقیقا مطابق با نیاز و سلیقه خود و همچنین منحصر به فرد داشته باشند.

تولید انواع کابینت مدرن با امکانات بازشدن متفاوت جهت خانه های مدرن و مینیمال، طرح های کابینت نئوکلاسیک و کابینت کلاسیک جهت خانه های مجلل و با شکوه

استفاده از روکش های چوب طبیعی (بلوط، گردو و راش) روکش PVC و رنگ پلی اورتان پوششی

همچنین جهت افزایش عمر و دوام بیشتر روکش های PVC این امکان وجود دارد که از روکش های پی وی سی با تکنولوژی مدرن و جدید یک تکه و ضد آب استفاده گردد. که به دلیل رطوبت بالای آشپزخانه راه حل عالی برای دوام و عمر بیشتر می باشد

طرح ها و مدل های کابینت آشپزخانه اکسون

کلیه درب های کابینت آشپزخانه اکسون از لحاظ متریال روکش به روکش چوب طبیعی (گردو، بلوط و راش)، روکش PVC براق و مات (ممبران) و رنگ پلی اورتان پوششی باکیفیت می باشند. کابینتهای اکسون در سه قالب مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک قابل سفارش می باشند

با اکسون قادر به اجرای طرح های سفارشی و اختصاصی خود تنها از روی یک عکس می باشید.

پروژه های کابینت های اکسون

نمونه طرح نئوکلاسیک کابینت اکسون

اکسون تولید کننده درب کابینت

طی 8 سال تولید درب های متنوع و رسیدن به جایگاه های متنوع در زمینه تولید و صادرات، رضایت مشتریان و اعتماد شما بزرگترین افتخار گروه کارخانجات اکسون بوده و تمام سعی و تلاش این مجموعه رضایت بیش از پیش شما عزیزان به برند اکسون می باشد.

پذیرش نمایندگی درب کابینت از سراسر ایران

با هدف ارائه خدمات هرچه بهتر به مشتریان برند اکسون در تهران و سراسر ایران شرایط و تسهیلاتی جهت گسترش خانواده اکسون با هدف اعطای نمایندگی های بیشتر و عاملیت فروش انواع درب در نظر گرفته شده که متقاضیان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد نمایندگی های شرکت تماس حاصل نمایند.

شرایط  ویژه همراه با تسهیلات متنوع و بی‌نظیر.

فروش درب های باکیفیت
100%
ارتباط موثر با نمایندگان و عاملین فروش
100%
سود دهی عالی
100%
قیمت های رقابتی نسبت به کیفیت محصولات
100%

“تسهیلاتی متنوع و بینظیر”

خواندنی های آشپزخانه و کابینت

توضیحات کامل درب های کابینت آشپزخانه اکسون

درب کابینت آشپزخانه

انواع سبک و طرح درب کابینت

درب های کابینت آشپزخانه از لحاظ طرح به سه دسته کلی 

  • مدرن
  • کلاسیک
  • نئوکلاسیک

در کل دربهای کابینت به سه دسته مدرن، کلاسیک و نئوکلاسیک تقسیم می شوند که هر کدام از طرح ها ویژگی های منحصر به فردی دارند و سفارش دهندگان بنا به دکوراسیون و طراحی و روکش دربهای دیگر منزل این درب ها را سفارش می دهند.

طراحی و سبک درب کابینت مدرن

در واقع سبک مدرن برگرفته از روند هنری مدرن مخصوصا مینیمالیست می باشد.

هنر مینیمال به دنبال انتقال مفهوم و زیبایی با استفاده از ساده ترین نقوش می باشد، در طراحی کابینت نیز همینطور بوده و طراحان به دنبال خلق زیبایی در سادگی و طرح های مینیمال هستند، این خلق زیبایی در نهایت سادگی تا جایی پیش می رود که طراحان کابینت نه تنها از قابها و طرحهای مختلف استفاده نمی کنند بلکه سعی میکنند کشوها، و کابینت ها را بدون دستگیره یا با دستگیره های مخفی طراحی نمایند و تنها رنگ و جنس روکش با کیفیت این سبک است که وظیفه زیبایی دکوراسیون ها را بر عهده دارد.

همانطور که گفته شد سادگی مهمترین خصیصه سبک مدرن می باشد، و این سادگی درب های کابینت باعث میگردد تا آشپزخانه دلباز تر و بزرگتر به نظر آید. پس سبک مدرن بهترین انتخاب برای خانه های کوچک می باشند.

از دیگر مزیت سبک مدرن می توان به ست شدن با اجزای دکوراسیون کمجا و مدرن دیگر دارد و دست صاحبان خانه و طراحان دکوراسیون را تا حد بسیار زیادی باز میگذارد تا از المان های مدرن و ابداعی بازار استفاده نمایند و نگران ست نشدن با آشپزخانه نباشند.

طراحی و سبک درب کابینت کلاسیک

سبک کلاسیک نیز همانند سبک مدرن، الهام گرفته از هنر کلاسیک می باشد، کلمه کلاسیک در لغت به معنای قدیمی می باشد، در هنر کلاسیک جزئیات به شکل جنون آمیزی اهمیت دارند.

به عنوان مثال میکلانژ، نقاش به نام 4 سال بر روی یک نقاشی کار میکرد به همین دلیل آثار هنری کلاسیک بسیار با شکوه و با جزئیات بسیار زیبا طراحی میشوند، در کابینت های سبک کلاسیک نیز جزئیات نقش پر رنگی دارند و از نقوش پیجیده و پر زرق و برق در طراحی این سبک استفاده میگردد.

نقوش زیبا و جزئیات بی بدیل درب های کلاسیک طرح این کابینت ها را بسیار پر شکوه می نمایند و به راحتی با المان های دکوراسیون کلاسیک ست میگردند این سبک مناسب فضاهای بزرگ و خانه هایی می باشند که قصد داریم باشکوه و مجلل دیده شوند و وظیفه مجلل دیده شدن را به خوبی و در بهترین شکل ممکن انجام میدهند.

طراحی و سبک درب کابینت نئوکلاسیک

سبک نئوکلاسیک به نوعی سبکی ساده تر از سبک کلاسیک و پیچیده تر و نقش دار تر از سبک مدرن می باشد، شایان ذکر است که سبک نئوکلاسیک از نظر طراحی و سادگی بیشتر شبیه درب های مدرن است تا کلاسیک به این معنی که از طرح های بسیار ساده و مینیمال برای طراحی این سبک استفاده میگردد و به هیچ عنوان جزئیات به اندازه سبک کلاسیک زیاد و اغراق شده نیستند.

این سبک به واسطه خصوصیات منحصر به فرد خود به سادگی توان ست شدن با دکوراسیون های کلاسیک و پیچیده را دارد، همچنین توان ست شدن با دکوراسیون های ساده و مدرن را نیز دارا می باشد.

البته وقتی صحبت از زیبایی شناسی و زیبایی می شود قطعا پای سلیقه نیز به میان می آید که میتواند الزاما مطابق با قوانین و الزامات نباشد. ولی بطور کلی همانطور که گفته شد اگر بخواهیم انتخاب درست و به جا داشته باشیم باید از سبک ها در جای مناسب آن سبک استفاده نمود و در صورتی که نیاز داریم دست خود را باز بگذاریم، حدالمقدور از سبک نئوکلاسیک استفاده نماییدم که توان انطباق با سبکهای مختلف را دارند.

قیمت درب داخلی

زمانی که صحبت از قیمت به میان می آید قطعا فاکتوری به نام کیفیت نیز در آن دخیل خواهد بود همانطور که میدانید برندهای مختلف کابینت اروپایی، ایرانی و چینی در بازار موجود می باشند، که قطعا کیفیت آنها با یکدیگر بسیار تفاوت دارند و به فراخور کیفیت قیمت آنها نیز متنوع و متفاوت می باشند و درک این نکته که کدام محصول نسبت کیفیتش قیمت مناسبی دارد بسیار حائظ اهمیت می باشد. در اصل باید اینطور بیان کرد که حاشیه سود کدام برند نسبت به دیگر برندها پایین بوده و قیمتی نزدیک به کیفیت دارا میباشد.
 از آنجا که بیشترین سفارشات اکسون از جانب سازندگان، نصابان، و نمایندگان فروش اکسون می باشند، اکسون حاشیه سود بسیار پایین در نظر گرفته شده و با این حال که ما ادعا نداریم برند ارزان قیمتی هستیم ولی قطعا نسبت به قیمتی که سفارش دهنده پرداخت می نماید کیفیت مطلوب و درخور تحویل خواهد گرفت اثبات این مدعا تمامی همراهان ما در این چند سال می باشند و مشتریانی که سالهاست از محصولات اکسون استفاده مینمایند و با کمال افتخار ما از محصولات اکسون راضی هستند.

جهت دریافت لیست قیمت و اطلاع از نمایندگی ها و عاملین فروش اکسون با مشاورین فروش اکسون تماس بگیرید